Helgen som varit och alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag! Mysigt!
Firar det med att bjuda fästmannen min på en trerättersmiddag och sedan har jag fixat hem en bra film då bion inte visade några bra!
Ska snart ner på affären och handla lite mysiga saker och sedan börja fixa här hemma!
Ska avsluta kvällen med ett härligt bad med tända ljus. Hela lägenheten ska vara full med ljus!
Tänkte också meddela att jag har gått ner 5 kilo sedan jag började träna! WOOP WOOP! Överlycklig!
Ska plugga lite idag också. Tänkte dra ner på gymmet men vet inte om jag hinner. Annars får de bli imorgon! Får inte gå upp allt igen!
Bara lite bilder sedan i lördags! Skit rolig förfest men kvällen slutade lite tråkigt... Men roligt var de! Skönare människor får man leta efter!
Vi blev sammanlagt 33 pers!!! Helt otroligt!
Vad fick jag i födelsedagspresent då?
Jooooo:
  • En digitalkamera med 16 pixel!!! Så nu kommer det komma mycket mer bilder hit då jag kan dokumetera mina dagar!
  • Massa scrapbooking material! Så nu ska här pysslas!!!
  • Fina party smycken!
  • En upplevelse från liveit.se! Tomas sa att jag fick välja något för 2000 kr och jag funderar på att hoppa fallskärm! Men vågar jag?
  • Nagellack
Yes! De var jätte underbara presenter! Bilderna ovanför är tagen med kameran!
0 Kommentarer till "Helgen som varit och alla hjärtans dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!