Krångel krångel!

Vad krångligt det blev med klänningen igår! Skulle beställa den silvriga med paletter! Men då jag betalar och det dragits pengar får jag ingen orderbekräftelse. Så skickar ett mejl och frågar varför jag inte fått någon. Då säger de att min order inte blivit godkänd!
Så jag skickar ett till mejl och säger att de har ju dragit pengar och de vill jag ha tillbaka!
Först lät de inte som att de skulle gå men efter ett till argt mejl så gick det. Så om 5 arbetsdagar ska pengarna vara tillbaka. Då tänker jag: Då kan jag ju köpa den ändå!
Men vad händer?! Jo, den blev precis slut på lagret... Buhu!!!
Då tänkte jag att jag kan ta mitt andra handsval! Vilket var nummer 3! Men den fanns bara i storlek L! Så de blev inte heller...
Så fick ta en annan klänning! Vilken de blev får de som kommer se! Resten får se på bilder! Tihi!
Ska köpa lite smycken till den också! Tror de kommer bli bra!
Idag ska jag till skolan! Ska lära mig sätta en PVK! (Perifierad venkateter) Det är en sån liten "vit plupp" som man sätter på handen så man kan ge medicin flera gånger utan att behöva sticka patienten flera gånger! Ska bli spännande! Men jag tänker inte låta någon sticka mig!!
Sedan ska jag nog ner till stan och se om jag kan hitta smycken.
Funderar på att träna också! Men kände mig lite lat!
Nu ska de bli frukost! Baguett med gravad lax! Gud så gott!
0 Kommentarer till "Krångel krångel!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!