Ny energi!

Igår kom Tomas hem med rosor och en massa choklad! Jag bjöd på laxbaguett till förrätt och viltgryta till middag! Sedan kröp vi ner i ett härligt varmt bad med tända ljus och myste.
Efter de såg vi filmen Reel steal. Helt okej film men lite långtråkig tycker jag!
Mys på hög nivå!
Vaknade upp med lite ny energi i alla fall! Idag ska jag försöka göra det mesta av alla instuderingsfrågorna och ikväll blir det ett gruppass på gymmet med Julia! CX ska vi gå på vilket innebär att passet fokuserar sig på rygg - och magmuskler! Ska bli roligt!
Glömde berätta! Min farfar var förbi igår. Han har aldrig varit här i lägenheten. Fick tulpaner, pengar och kladdkaka!
Måste bara berätta om en så rolig grej!
Han är ju helt kattbesatt  och hjälper till på katthemmet. Så såfort man ser honom pratar han BARA om sina katter.
Den här gången hade han tagit de lite längre. Han hade ring P4 och pratat om sina katter! Tillslut var radion tvungen att säga till han att han var tvungen att sluta prata för att de hade gått för lång tid!!! HAHAHA! DÖR!
Nu ska jag gå och göra lite te sedan börja plugga! Blir nog en laxbaguett då den gravade laxen bara kostade 25 kr för 10 bitar så räcker den inte så länge!
0 Kommentarer till "Ny energi!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!