Rapport, igen!

Tomas har åkt! Buhu! Han var här till elva i alla fall! Så jag gick faktiskt upp klockan sju!! Sen hade vi mysmorgon!
Nu sitter jag och skriver på min dumma rapport som inte blev helt godkänd. Kill me now..
Man känner sig lite omotiverad! Allt känns så långt bort och de känns lite omöjligt just nu.
Men jag kämpar på! Än är de inte över!
Idag så blir de som sagt rapport, sedan kommer Julia in och avbryter mig lite för träning och middag!
Imorgon ska jag till skolan för då startar en ny kurs! Och efter de kommer Anna hit och myser med mig hela kvällen och natten! Haha!!
På onsdag blir de rapportplugg med Kicki en sista gång!
Kanske en tripp till Krokom sedan?
0 Kommentarer till "Rapport, igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!