Redan helg?!

54 st besökare igår! Wiiie! Haha! Vilka är ni alla?
Ställde klockan på tio men kom knappt upp. Somnade sent igår fast jag gick och la mig relativt tidigt. Kunde verkligen inte sova!
Idag blir det bara plugg plugg pluggg plugg och lite mer plugg. Känns som att jag sitter i fängelse och de enda jag får göra är att plugga. Blää, FML. Haha!
Katterna är iaf här och roar mig!
De slog mig när jag vaknade att de är fredag imorgon! DE VAR JU NYSS DE?! Vi satt ju nyss och firade min födelsedag. Vart har den här veckan tagit vägen? De är ju helt sjukt!!
Snart är det bara en vecka kvar till provet, uscha vad jag gruvar mig! Idag ska jag iaf göra 3 dokument med frågor, MINST! Sen ska jag försöka ta mig iväg till gymmet.
Har sån träningsvärk idag. Magen och benen har verkligen jobbat hårt! Men ska försöka springa lite på rullbandet ändå!
0 Kommentarer till "Redan helg?!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!