Sista dagen

Sista dagen innan tentan... Gud vad nervös jag är! Har pluggat lite nu på morgonen och de blir mycket mer plugg hela dagen framöver! Men ska inte överplugga. Ska bara plugga de jag har läst om så de inte kommer in en massa ny information som jag inte fattar! Haha!

Efter provet imorgon ska jag och Helen luncha på stan innan hon åker iväg och jobbar i Norge på obestämd tid!
Alla har de så roligt medan jag inte har något liv och måste plugga! Bläää!
Funderar på om jag sa ut och parta lite imorgon! Bara för att man gjort tentan! Haha!

Tomas kommer hem ikväll! Lycka! Saknar min älskling! Så ensamt i min säng trots att katterna ligget och trängs med mig!
Ska bjuda familjen på tacopaj och sen beger jag mig hem till stan!
Tv:n fungerar inte här, eller rättare sagt sateliten och vill inte missa mina favoritprogram! Haha!
Julia kommer säkert vilja sova hos mig för att inte missa big brother! Haha!


EFTERLYSER även denna tjej som man inte sätt eller hört av på ett tag!

0 Kommentarer till "Sista dagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!