Tråkigt att vara ensam

Sitter och väntar på att Tomas ska komma hem och säga hejdå! Han ska nämligen till Lofsdalen idag och vara där hela veckan... De sööög! Så ska nog dra till Krokom och hänga med dom ett tag! Så trist att sitta själv!
Ska iaf åka iväg och Kramas med fina Annika snart!
Sen måste jag verkligen plugga och plugga mer. Den här stora tentan dödar mig.
Ska på skolan imorgon för att plugga med lite klasskamrater! Hoppas att de ska gå vägen och att man inte är helt lost!
Tror jag ska tvinga med mig Julia idag och åka och träna! Känns som att de skulle behövas efter en helg av latheter!
Idag börjar förresten Tomas och min lilla packt! Vi har rensat ut ALLT gott som skulle kunna finnas här och är nu redo att vara super hälsosamma i en månad! Sen om de går bra fortsätter vi nog men att man kanske får ha godisdag en gång i veckan iaf? Haha!
Nu blir det frukost och göra sig iordning så jag kan börja åka! Hoppas Tomas kommer hem snart!
0 Kommentarer till "Tråkigt att vara ensam"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!