2011 lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började plugga till sjuksköterska och förlovade mig!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror mitt nyårslöfte var att börja äta nyttigare och träna och de har jag väl gjort till och från men verkligen börjat nu! Haha, så jag höll de väl inte men försökte några gånger.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope. Men min bästa vän blev gravid och ska snart bli mamma! <3 :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?
Inget tror jag.. Nä inget. Bara Sverige.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En hund

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 29 december då Tomas tog med mig på min romantiska resa och friade till mig!

8. Vad var din största framgång 2011?
Att klara ett helt år på sjuksköterskelinjen och vara klar med alla tentor, rapporter osv.

9. Största misstaget?
Kommer faktiskt inte på något! JO! Att jag flyttade till Lit, haha!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk och besökt akuten en gång. Men det har inte varit något allvarligt detta år!

11. Bästa köpet?
Kommer inte på något specifikt.. Har gjort många bra småköp till lägenheten.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Grejer till lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Förlovningen <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen speciell, en massa kroglåtar som spelades då kanske?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror jag var lika glad 2011 som jag varit de tidigare åren!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Krokom med min underbara familj! God mat, mycket julklappar, familjespel och skratt!

19. Blev du kär i år?
Jag har blivit MER kär i min underbara kille sen 4 år tillbaka <3

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Desperate housewives, Greys anatomy, The big bang theory osv. Kollar på typ 15 stycken! Haha

23. Bästa boken du läste i år?
Har bara läst en massa pluggböcker fast jag gick typ 6 böcker förra julen! Så bästa pluggboken var väl anatomin!

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

25. Något du önskade dig och fick?
En förlovning <3

26. Något du önskade dig men inte fick?
Hund

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Min familj kom till Lit, jag hade bakat tårta och en massa bakelser så vi åt och jag öppnade massa fina paket. Sedan hade jag en hemmafest i Lit med en massa underbara människor <3

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, de var perfekt precis som det var <3

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mycket tunnikor och leggins!

31. Vad fick dig att må bra?
Tomas, mina vänner och min familj <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell i år faktiskt! Iaf ingen jag kan komma på

33. Vem saknade du?
Erika, Cecilie, Malin, Helen, Fille, mina uppsala kompisar , Julia (Alla dessa flyttade någon gång 2011 eller var helt enkelt alldeles för långt ifrån mig <3)

34. De bästa nya människorna du träffade?
De kompisar jag fått från klassen helt klart!
0 Kommentarer till "2011 lista!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!