Argbiggan

Idag är en sån dag då bara livet suger. Vad man än gör så kan det bara inte bli bättre. Livet är egentligen underbart men man tycker det suger. Kan det bli värre?
Åhhhhh!!
Sitter och surar i soffan och allt Tomas säger är bara fel. Han står nu och gör mat och han är en sån ängel och jag en sån djävul!
Usch vad jag hatar mig själv då jag är på detta humör! Tur att jag har en sån underbar pojkvän som vet hur han ska ta mig annars hade de blivit storbråk!
Imorgon MÅSTE jag plugga.. Måste läsa på om PVK också. Idag har inte varit en pluggdag alls. Skäms! Lata jag...
0 Kommentarer till "Argbiggan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!