Diskussionen...

Har nyss ätit en skål med havregrynsgröt med massa lingonsylt!
Försöker nu skriva den här jobbiga diskussionen. Har kommit halvvägs. Kan ju säga att jag inte anstränger mig alls. Haha! Orkar inte. Har ansträngt mig hela rapporten så den här inviduella delen får väl bli lite sämre då!
Ser på Ellen Degeneres! De är min favoritsysselsättning då jag är ledig, haha!
Sen måste jag ta tag i diskberget som blev igår efter sushikvällen... Tänk om jag hade haft min diskmaskin just nu! Då skulle livet bli lite bättre. Haha! Får den nog innan nästa vecka förhoppningsvis!
Fint väder är det ute idag också. Och inne sitter man. Verkligen illa!
Igår var det en månad tills jag fyller 21 förresten! Uscha nu börjar man bli gammal..
Har ni åldersnoja? Jag vet. Fjantigt att ha de vid 21, men jag har haft det sen jag fyllde 18 typ! Haha.
Ser även Sveriges mästerkock varje vardag klockan 20.00! De är så bra!
Leif är bäst!
Nu ska lilltanten fortsätta med plugget!
Låg i sängen till över klockan tolv, så gå upp sju imorgon kommer inte vara det roligaste! Men slutar tolv och sen är jag ledig till tisdag! På tisdag sätter en riktigt jobbig kurs igång så jag ska verkligen se till att roa mig nu i helgen för sen är det plugg som gäller!
Ska hinna gymma imorgon också!
0 Kommentarer till "Diskussionen..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!