Dyra böcker

Städade nyss klart köket. Vad skönt det kändes att bli av med allt och nu ser de jätte fint ut! De är i ett sånt kök man vill laga mat! Haha!
Ska snart till apoteket för Rasmus har kliat upp ett sår på halsen och har sår i ljumskarna så måste köpa "sårsalva" så att det inte blir infektioner! Stackars liten! Hoppas det blir bättre så han slipper klia!
Men han går på en hård diet: BARA torrfoder. Inget utöver de.
Vad ska man äta till middag då?
Har inte fått studielånet än så känner mig fattig. Blir något vi redan har i kylskåpet/frysen.
Såg att jag måste köpa studielitteratur för över 2000 denna månad. De gör en sååååå glad. Aja! De lönar sig väl i slutet hoppas jag, haha!
Efter den här kursen är slut kommer jag kunna allt om ALLA sjukdomar man kan ha från huvud till fot! Känns skit roligt! Ser framemot föreläsningen imorgon! Kommer bli mycket skrivning och mycket fulla block!
0 Kommentarer till "Dyra böcker"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!