LCHF start!

Haha, nytt rekord här i bloggen! Hade 53 unika besökare! Woop woop!
Har varit hos Kicki hela dagen och finslipat på våran rapport! Vi sattsar på höga betyg kan jag ju tala om! Tihi! Vi jobbar riktigt bra och de ska bli så tråkigt att hon lämnar klassen sen!
Efter de åkte jag till Fristilen för första träningspasset sedan... hmm.. Hur länge sedan var de nu? 3 veckor typ. Usch skäms! Men de gick bra! Även fast jag har super ont i ryggen och knappt kan he på mig ett par byxor själv så hade jag världens energi och klådde nog mitt rekord idag! Sprang så himla fort! Härligt var det iaf! Vi höll inte på så länge men känner mig super nöjd. Får se om jag tar ett till pass imorgon!
Klockan tre är som perfekt också för då är de inge folk där nästan. Hatar då de är fullt!
Jag och Tomas STORHANDLADE igår! Fyllde nästan en hel stor vagn vilket vi aldrig gjort! Haha!
Kicki har börjat äta enligt LCHF och jag tror faktiskt jag ska haka på henne! Går man in på 56kilo.se så finns det en massa goda recept och jag som vill bli av med en sisådär 7 kg åtminstånde har väl ingenting att förlora? Man kan ju testa denna i 1 månad och sedan byta och efter man testat en massa olika kan man välja en utav dom eller inse att dieter suger? Haha!
Okej men nu bestämmer jag mig! LCHF here i come. Började typ igår för åt inga kolhydrater då. Så de var ju bra! Detta är alltså dag 2! Undra vad de blir till middag då. Måste kolla lite recept!
För er som vill följa min resa och ser ifall jag går ner något kan läsa de här. Ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan!
Börjar väga mig imorgon på morgonen vid 09.00 och sedan gör jag de samma tid nästa onsdag!! En gång i veckan vägning och 3 gånger MINST med träning i veckan. Detta ska bli sköj! Får se om jag kan hålla detta! Haha! Har ett dyrt gymkort så känner att jag måste utnyttja de!
Nu ska jag planera lite mat! Har en korvring...
0 Kommentarer till "LCHF start!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!