Min första mil!

Yes, idag gjorde jag något stort! Sprang min första mil!!! Tiden var inte super (1.24) men jag är så himla himla stolt över mig själv! Aldrig trodde jag att JAG skulle kunna klara en mil! Men nu är det gjort. Jag gick inte EN enda gång heller!
Konditionen var det inte fel på alls! Hade kunna sprungit fortare men vågade inte för var rädd att jag inte skulle orka! Haha! Men kroppen, benen och allt annat gjorde ont!
Men nu är de avklarat! Nästa mål blir springa milen på 1 timme!
Ska snart äta middag sen dö i soffan.
Imorgon blir det lite diskussionsskrivning och på tisdag ska jag träffa Kicki, träna och göra sushi med Julia!
Känner att jag verkligen har kommit igång nu! Och starkare har jag blivit.
0 Kommentarer till "Min första mil!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!