Still ill

Vaknade för ett tag sedan och hoppades att jag skulle vara hungrig. Men tji fick jag för de är jag inte. Mår bara illa och brösten ömmar lika mkt idag. Bläääääää! De suger också i magen och jag har ont om jag bara trycker lite.
Är däremot lite piggare då jag känner mig utvilad! Härligt härligt!
Idag ska jag titta om det kommit några instuderingsfrågor och skriva om lite mer föreläsning! Ska till Krokom på lördag efter pappa varit här och dragit lite el och då tänkte jag skriva ut allt jag har suttit och skrivit! Så ska försöka bli klar med de!
Huvva jobbigt kurs. Men de jobbigaste är att jag missar massa föreläsningar och annat då jag ligger här hemma! Vill inte gå på skolan för har ju ingen energi i kroppen då jag inte får i mig något och då lyssnar jag inte. Sen har jag magkramper och ibland känns det som om jag ska spy och vill inte sitta där och må så dåligt igen.
Hoppas de går över snart!
Ser kallt ut ute, över 20 minus. Burr!
Diskmaskinen fungerar super bra by the way! Vi her på den varje kväll innan vi ska sova och att inte vakna upp till ett diskberg är helt underbart!
Nu lite plugg innan Ellen börjar!
0 Kommentarer till "Still ill"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!