Systerutgång

Idag tränade jag med min PT Julia. Höll på att kräkas i slutet och nu är jag helt öm i hela kroppen!
Ikväll tänkte jag köra utgång och supa bort allt man tränat idag!
Ser just nu ut som att de bara blir jag och syrran, hoppas vi kan ändra på de!
Vi ska iaf testa ett nytt spel som Julia har! Haha!
Igår var jag hos Annika och bara myste som vanligt! Hoppas hon ska med ut ikväll! Vi har inte varit ute tillsammans på över ett halvår och de lär ju inte bli något sen när bebis kommer heller! Så hoppas!
Nu ska jag börja göra mig iordning! Lyssnar på lite peppmusik och försöker komma i "partymode"
0 Kommentarer till "Systerutgång"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!