Träningsschema

Detta schema körde Julia och jag efter då vi tränade sist som gjorde så att jag höll på att kräkas!
  • 20 minuter löpning på nivå 9, och 10 den sista minuten (5 av dessa minuter värmer man upp genom att gå på femman)
  • 15 situps åt sidan med benen 90 grader och i kors, sedan 15 vanliga situps med benen 90 grader och i kors och tillslut 15 helt vanliga situps med benen i backen. Detta gjorde vi x3.
  • Rumplyft 10 x3, de sista två tiorna gör man med ett ben. Först det ena sedan de andra.
  • Hantlar 5 kg. Först "pump" 10 st. Sedan åt sidan och i luften 10 st. Detta x2 och på vardera arm gör man självklart 10 st.
  • Grodhopp ungefär 30 st.
  • 13 armhävningar ( Ska egentligen vara 15 men orkade inte! Haha, man ska köra 5 x3 men jag körde 3, 5,5)
Yes, de var de! Såhär på "papper" ser det inte jobbigt ut men tro mig, de var de!
Så nästa gång ska vi köra samma sak och då schemat börjar bli "lätt" så ska vi öka på! Vi såg nämligen i spegeln på gymmet att vi fått armmuskler då vi spänner!!! De var små bulor där. Och även på magen! Så äntligen börjar träningen ge resultat!
Den har även gett resultat på vågen då jag gått ner ca 4 kilo! WIE!


0 Kommentarer till "Träningsschema"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!