Lista, igen!

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tomas <3

3. Hur lång är du?
170

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
All about Steve, en av de sämsta filmer jag sätt!

5. Vem ringde du senast?
Tomas <3

6. Vem ringde dig senast?
Julia!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ok :-) - Pappa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms:a

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av de! Men de är förlovade och har bott ihop i ungefär 23 år nu tror jag!

10. När såg du senast din mamma?
Igår!

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Vaknade några gånger imorse men vaknade RIKTIGT 11.30..

13. Vilken är din favoritsång?
Vet inte!

14. Vilken är din favoritplats?
I sängen med datorn, en bra film och min älskling!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bussar! - Illamående..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då kommer jag jobba som sjuksköterska, ha två barn och den tredje är påväg! Bo i ett fint gult hus! Skaffat en hund. Och livet leker

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha! De vill jag inte gå in på alldeles för mycket men Julia du vet! Då jag skulle ta av mig byxorna, sträckte ryggen, hamnade på golvet och ja. Sen var de bara skratt. HAHA

19. Hur stor är din säng?
180

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Helt naken, tihi

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4, Tomas och jag har 2 var!

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
Uppsala, Stockholm och Östersund
Har bott i Krokom och Lit också men de är bara små byar!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Tofflor!

26. Är du social?
Haha, ja de är jag väl! Föredrar en hemma kväll med älskling men de är roligt att komma ut också!

27. Vilken är din favoritglass?
Daimglassen!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vit chokladmousse med hallon

29. Tycker du om kinamat?
JA!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, men te

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
På höger sida om sängen och vänster sida (Kroppsmässigt, haha)

33. Kan du spela poker?
Kan väl spela, men inte bra

34. Tycker du om att mysa/kela?
Finns inge bättre

35. Är du en beroendemänniska?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, faktiskt 2 st!

37. Vill du ha barn?
Självklart

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och tyska (Om någon mening räknas, hihi)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte en "vanlig" ambulans men en "ambulansbil" eller vad man ska säga.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Yes! De är en fördel att ha en svärmor som äger en smyckesaffär!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Just nu är det Biggest loser och Sveriges mästerkock!

44. Kan du rulla med tungan?
Tror inte de? Nä, försökte och de gick inte, haha

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Malin Lande! Alltid då man är med henne skrattar man så man nästan kissar ner sig!

46. Sover du med gosedjur?
Nej, har Rasmus och Tomas som trängs med mig ändå!

47. Vad har du för ringsignal?
Katy Perry - Firework

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja! Nästan allt på mammas vind som mina barn ska ha sen. (Eller ja, kanske inte för de var nog sjukt fula!)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min morgonrock som jag har på mig

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror de

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men parkeringsböter

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Någon tråkig pluggbok

54. Läser du någon dagstidning?
Ibland om jag är hemma i Krokom

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, men köper vissa skvallertidningar som cosmopolitan ibland!

56. Dansar du i bilen?
Nej, men jag sjunger gärna!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Recept på miso-soppa och hur man gör den

59. När var du i kyrkan senast?
Kommer nog inte ihåg de. Tror det var då jag var på klassresa i stockholm andra året på gymnasiet

60. Är du lycklig?
Kan inte bli lyckligare <3
2 Kommentarer till "Lista, igen!"
Postat av: Roligaste människan du känner :)

Åh Ida vad sööt du är :D och jag blir så stolt av att läsa din blogg!! Du är så duktig med allt, plugg, träning, mat och bara allt, du är en feel good människa :D fortsätt vara de och fortsätt uppdatera mig om vad som händer i ditt liv med bloggen :D jag älsar den! Och den blev jättefin när du gjorde om designen!! Grattis igen till dig och din fästman :D Hälsa Tomas så gott och så måste vi ses snaaart :D saknar dig gumman! <3


Datum: 2012-01-11 / Klockan: 19:05:15
Postat av: The one and only: Julia Funseth!

Haha xD Jag ska berätta för hela världen vad du gjorde!!


Datum: 2012-01-11 / Klockan: 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!