25 juni 2011

Nu var de så länge sedan jag skrev att de har gjort om här på blogg.se! Vet inte om jag gillar de?
Jobbhelgen gick bra iaf! De var såklart drygt att jobba medan alla hade kul men aja! Massa pengar till mig!
Idag träffade jag min kära kompis Helen! Hon bor i Norge nuförtiden men var i Sverige en litenstund nudå! Trodde de var i april jag såg henne men de var fan i slutet av februari!! Helt sjukt vad tiden går fort! Men vi fikade och myste på! 
Sedan åkte jag hem, städade lite och fick besök av syskonen! Filmkväll (Happy feet 2) och blåbärspaj blev de! Tomas är bortrest idag så är för mig själv!
Ska nu se en gråtfilm och äta choklad! De man bara gör då man är ensam! Dear John blir det!
 
Linda: 58 kg är min målvikt just nu! Sedan gar jag delmål däremellan! Så 60 kg vill jag väga då jag ska till Rhodos!
Snart där!
 
Blev en cykeltur idag! Imorgon ska jag nog ut och springa lite! Måste passa på då man är ledig! 
Ska även städa en massa! Lägenheten behöver storstädas!! Släkten kommer på torsdag så det kanske blir en tur hit och då vill jag att de ser fint ut. Sen hoppas jag på fest på lördag! Är så festsugen så de är sjuuukt! Annars är Björnfesten snart så ingen nöd på mig! Tihi!
0 Kommentarer till "25 juni 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!