Livet känns lite dåligt just nu

Ligger i sängen för andra dagen. Luktar äckligt och känner mig bläää! Har inte spytt något sedan igår (Blev magsjuk igår natt.. Grät typ hela natten för hade så jäkla ont i mellangärdet!) men imorse hade jag fruktansvärd kramp i magen. Tog en ipren och somnade om. Ska snart försöka äta lite soppa! Har varit sjuk i två veckor med olika sjukdomar och hög feber.. Give me a break!
Chattar med Bella som förhoppningsvis snart kommer hem!
Sedan igår fick jag veta att skolan har beslutat att man sa få göra omtenta i medicin kirurgi kursen.. KUL!!! NI KUNDE INTE SAGT DE TIDIGARE?!?!?!? Nu är de ju så att för att man inte ska få gå om så måste man ha klarat matten också. Jag sket i att göra matteprovet eftersom det var onödigt då jag ändå ska gå om. Men nu kanske jag faller på mitt dumma matteprov som jag var en poäng från att klara. Livet vill inte vara med mig just nu känner jag. Allt är bara skit.. AJA! Ska väl försöka göra om den skittöntiga tentan i augusti (Om den inte är då jag är utomlands) och klarar jag den så slipper jag ju iaf en kurs i höst och kan jobba lite mer!
Ska försöka ta mig till skolan för att lägga upp en plan nästa vecka..
1 Kommentarer till "Livet känns lite dåligt just nu"
Postat av: Anonym

vadå, jag fattar inte :( ska du hoppa av?


Datum: 2012-06-01 / Klockan: 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!