A lot of work work!

Tomas åkte nyss på innebandyn och jag sitter och tittar lite på tv. Ska snart fortsätta med rapporten! Är verkligen ute i god tid, vilket är underbart! De är mer för att jag vill få tid att plugga läkemedelsberäkning! Har tenta på lördag!
Tomas åker nog bort i veckan igen, men denna gång ska jag inte till Krokom! Blir hemma i stan så jag kan plugga och gå i skolan!
Ikväll blir det ett cx-pass med Kicki! Inte många månader kvar till "bikinidags" så måste jobba jobba! Blev 4 km skidor igår för spåret var så himla dåligt! I veckan blir det 5 km springning och självklart ett cx pass! Såhär beskriver de cx på fristilens hemsida!
CX
Det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler.
Genom att du tränar mage, rumpa och rygg kommer detta program få dig att känna dig stark och välmående.
Här kan du verkligen få dig en utmaning om du vill.
Enkelt och passar ALLA.

0 Kommentarer till "A lot of work work!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!