Helgen flög förbi

Det är redan söndag! Usch.. Hatar de! Tomas åker imorgon, igen.. Och den här gången kan jag inte åka till Krokom för har en massa skolgrejer som skall göras och redovisas. Blä! Blir en ensam vecka...
Ska försöka roa mig med lite träning!
Igår tog jag och Tomas oss en tripp ner på stan! Handlade lite saker.. Tihi!
Munkar (ETT MÅSTE!! Man kan inte gå förbi munkboden utan att handla lite), ett jätte fint ljusrosa läppstift som jag ska visa här sen, silverschampoo (Ohh, vad händer?), örhängen (Köpte jätte fina ploppar på guldfynd i äkta silver som nu pryder alla mina 8 hål i öronen! Tihi)! Sedan drog Tomas iväg för han skulle köpa något hemligt.
Då vi storhandlat och fyllt på skafferi, kyl & frys så fick jag veta att han köpt ett x-box live till mig! Tihi!! Så nu behöver jag inte spela som en gästspelare på hans konto och inte få något för allt jag gör!
Så ni kan ju ana att det blev ganska mycket halo igår! Tihi!
Vi åt även på eastern som vi typ gör varje gång vi fått lön! Haha!
Sedan har jag bara pluggat & pluggat lite till! Ska sätta den här tentan! Har kommit igenom cirkulation och endokrina så måste lägga på ett litet kol nu!
Längtar till sommarlovet något så fruktansvärt!
Ska städa lite idag!
0 Kommentarer till "Helgen flög förbi"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!