Liten uppdatering

Nu var de ett tag sedan!
Har varit i Krokom igen, förlåååt! Tihi!
Fikade i onsdags med tjejerna, super roligt var det! Behövde de!
Tomas åkte ju bort men överaskade mig med att komma hem redan i onsdags efter mitt cx-pass! Linnea sov hos mig då också! Mysigt!
Sen har jag varit i skolan idag, skrivit lite rapport på fritiden.
Tomas och jag var iväg och klippte oss idag! Köpte även en ny hårinpackning, dyyyyr! Men denna gång valde jag att testa deras tips!
Ska dit på färgning i april! Tror detta kommer bli super!
Tomas kanske ska till Kiruna ett år... Vara borta två veckor, komma hem en och sen hålla på så. Fy vad jobbigt. Hoppas han slipper åka. Men åker han, då skaffar jag fan en hund! Måste ha lite mer sällskap än mina slappa katter! Men hoppas inte han åker. Fy vad trist...
Ikväll blir det fredagsmys på hög nivår med nya avsnitt av The walking dead och räkor!
Ha en bra helg!
0 Kommentarer till "Liten uppdatering"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!