Måndag morgon!

Vaknade upp med världens förkylning. Blä! Jag som har så mycket att göra idag!
Ska fixa postern som ska vara klar på ondag för redovisning, safe doc ska vara klar och skickas in och sedan måste jag plugga medicin!
Igår var jag och Tomas ute och sprang tillsammans! 3.5 km sprang jag och sedan gick jag 3.5 km! Hur härligt som helst och är super nöjd!
Vi sprang ute också runt lillsjön!
Tänkte träna idag men går inte förkylningen bort blir det inget!
Tomas skulle egentligen åka bort idag men nu ser det ut som att han kommer hem ikväll! Jippie!
Nu ska jag äta frukost och kolla lite på serier! Sedan sätta igång med allt plugg!! Vaknar så tidigt nuförtiden så hinner med mycket på en dag även fast de går super fort!
Idag var däremot en tråkig och grå dag om man kollar ut
0 Kommentarer till "Måndag morgon!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!