Ny vecka!

Usch vad de blåste kallt ute! Solen såg så varm och skön ut så tänkte först ta min vårjacka! Tur att jag inte gjorde de för hade istället behövt ett par vantar, halsduk och mössa!
Jag och Kajsa satt och fixade med det lilla talet vi ska hålla imorgon! MS är de vi har som grund. Sedan delade vi upp uppgiften som vi har till nästa vecka då vi ska hålla ett större samtal om MS!
Har skola imorgon från halv elva till fem sedan är jag "ledig" till nästa tisdag! Underbart!
Men ja, ledig för mig är att jag inte behöver infinna mig i skolan. För jag ska plugga till medicin kirurgi och geriatrik tentan som jag har om tre veckor och göra klart uppgiften jag fick. Så har hur mycket som helst att ta tag i! Ska klara den här tentan så jag slipper gå om!
Läkemedelstentan kändes bra! Så hoppas de gick bra.
Tomas åkte bort idag igen.. Han var hemma igår klockan åtta på kvällen och åkte imorse klockan 7... Suck. Så jag beger mig till Krokom imorgon kväll för att inte dö av ensamhet!
Kommit tillbaka i pluggmode känner jag! Haha!
I lördags var det roligt fast kvällen slutade tidigt! Lite för mycket att dricka säger jag bara.. Men man måste få göra så ibland då man inte kan gå ut på tre veckor nu! Eller ja, typ en månad!
Valborg spendera i Uppala med mina grabbar!
Lite bilder på förförfesten med syrran! Som btw tappade sin mobil i toaletten .Hon hade den i bakfickan på sina tajta jeans. Då hon skulle gå på toaletten och drog ner byxorna så åkte mobilen i. HAHA! Så hon ber mig ringa den för hon märker inte först att den har ramlat i och då ser vi att de lyser längst ner på botten. Så hon har kissat på den och sedan spolat ner den. HAHA! Kul vare!

Plus en bild på mitt hår. Som inte alls blev vad jag tänk mig.. Suck!
0 Kommentarer till "Ny vecka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!