Söndag med lite godis!

Känner mig lite tjockis och latis! skippade cx-passet för hade noll motivation! Så köpte istället en liten godispåse då jag inte ätit godis i helgen! Och kollar nu på kontoret! Ove sundberg in my heart! HAHA!
Har ont i ryggen. Blä! Söndagar är vilodag. Och efter denna vecka får jag unna mig.
Så nu har jag kommit på nog mkt ursäkter för att ta en till godisbit!
Imorgon ska jag gymma iaf! Efter skolan för slutar klockan tolv! Sen blire rapport rapport och rapport! På tisdag är de matte hela dagen och sen bowling på kvällen! Wie!
Onsdag är det filminspelnings "examination" och på torsdag, fredag blir det matteplugg!
Veckan är fullsmockad!
Fest på lördag kanske?
Ska även hinna träffa min fina Annika <3 Känner att hon och jag behöver vårat temys snart igen!
Tack för att du finns gumms! Du är banne mig bäst!

FICK världens finaste födelsedagspresent av Annika! Hon hade köpt en bok där hon hade fyllt i en massa gulliga saker om mig! Minnen och bilder. Helt underbart var det! Tack för den! Behövs då man känner sig lite piss!
Denna tjej, hon är min bästa vän och är fan den omtänksammaste som finns!
<3
0 Kommentarer till "Söndag med lite godis!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!