Underbar lördag!

Sist jag bloggade var jag en sur PMS kossa! Idag är en bra dag! Sprang 5 km, klådde mitt personbästa med 8 minuter! De går bra att springa med Tomas!!
Sedan har jag spelat halo och ska snart plugga!
Och de är bara lördag!!! Har alltså en till dag imorgon med älskling! Lycklig tjej!
Fast behöver inte Tomas då jag har en besatt katt vid namn Rasmus som inte lämnar mig ifred en sekund! Haha!
Hela våran "lilla familj" satt ute på balkongen idag i det fina vädret och bara myste! Ska fixa lite möbler dit och lägga trägolv. Sedan bygga någon sorts ställning till katterna så de kan vara där ute hela sommaren! Djurvännen här!
Imorgon ska jag till skolan och plugga lite!
Ser framemot skärtorsdag!! Tomas fyller år på onsdag. Men har tenta torsdagmorgon (De ser jag inte fram emot!!!) så kan inte fira han då. Men på torsdag kommer folk från Sveg, Uppsala och lite längre här och var och ska festa!! Ska bli superkul! Så ser framemot lite kul mitt i allt plugg!!
Mat! Potatisgratäng med pepparsås och entrecote! (Julia, antrekotte, hahah!)
Har snart tappat sammanlagt 7 kilo! Var ute och shoppade ett par shorts igår, ett par solglasögon och ett sommarlinne! Och behövde gå ner en storlek för den vanliga var för stor! De är lycka de!
2 Kommentarer till "Underbar lördag!"
Postat av: erika

Själv så tog man på sig ett par jeans idag som alltid varit för stora. Nu satt de astight och snyggt! :-D


Datum: 2012-03-31 / Klockan: 19:27:20
Postat av: Helen

Härligt att höra att du kommit igång med träningen på riktigt Ida:) jag är skickeligt glad för din skull!! Kram


Datum: 2012-04-02 / Klockan: 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!