Läkemedelstenta del 2

Wie! Klarade den! Nu är jag glad! Äntligen lite medvind i allt skit! Bara medicin kvar nu... Men tror inte den gick vägen... Lät inte som att de gjorde de på någon. Så de blir väl till att gå om igen.. BLÄ! Men då får jag väl jobba medan!

Var nyss på stan med fina mamma och åt sushi! Mys!

Tror jag ska sluta blogga! Är de lixom någon som läser? Känns som att ingen bloggar nuförtin! Haha! Alla bara "facebookar". Har typ 2-3 trogna besökare varje dag. Lite lite! Haha!
3 Kommentarer till "Läkemedelstenta del 2"
Postat av: den bästa systern!

Jag är en av dina trogna läsare! I'm your biggest fan!! <3<3<3

Svar: Haha, vet jag väl ;)
Ida


Datum: 2012-11-21 / Klockan: 21:19:04
Postat av: Erika

Blogga! Går ju in flera gånger om dagen ;)


Datum: 2012-11-22 / Klockan: 20:05:49
Postat av: Sandra

Jag läser också! sååå fortsätt!! :)

URL: http://sandrampersson.blogg.se
Datum: 2012-11-23 / Klockan: 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!