Dålig uppdatering, sorry!

Förlåt för dålig uppdatering! Händer lite mkt i mitt liv nu så bloggen har blivit lite undanlagd! Mkt pluuuuggg!!! Fick veta att jag faktiskt bara har två chanser att klara denna dumma medicin tenta. Detta gjorde mig dock inte mer pluggig utan tvärt om. Har inte pluggat på två dagar. Så nu efter en massa ångest ska jag plugga HELA helgen låång!
Var och red idag iaf! Jättemysigt. Men de var verkligen länge sedan jag gjorde de!
Maja blir 12 veckor (3 månader) på lördag. Går bara bra med henne! Hon kan sitt, nästan ligg och vacker tass. Är också duktig på kom! Bara de rumsrena och ensamheten som är de stora problemet! Men de kommer väl eftersom. Hon har lekt med en hund vid namn Ricky i två dagar nu då vi varit i stallet. Så på kvällarna är hon helt slut. Vilket matte och husse tycker är skönt!
Tomas har nu helg men han får spela trummor eller göra annat i helgen, för Ida har inte tid!

Nu ska jag faktiskt sova. Är så jäkla trött hela tiden. Igår och idag har mitt huvud velat döda mig och jag har haft ont i magen och bara känt mig som skit. Hoppas jag får sova hela natten inatt iaf! PÖÖSSS!
Min lilla ängen har blivit så stor nu, här var hon liten! Snart dags för sista vaccinet!
0 Kommentarer till "Dålig uppdatering, sorry!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!