Onsdag morgon

Glitter Graphics
Min glamorösa morgon
 Vaknar kl 08.45 och tänker "Vad länge jag fick sova idag då!" Ser att Maja är på golvetoch är påväg att kissa, jag skyndar mig upp i sängen och tar upp henne. Ångrar mig fort då hon till min förvåning fortsätter kissa på mig och golvet. Ser att hon har gjort en stor pöl redan innan jag tar upp henne. Då de sen slutar i min famn sätter jag ner henne på sängen (För där brukar hon inte kissa och hon har ju redan kissat mkt på golvet) för att hinna klä på mig så vi kan gå ut! Vad händer? Jo, hon kissar ner lakanet och madrassen... Går då ut med henne för hon ska ju bajsa också. Då vi kommer in duschar jag av mig och börjar skura. Märker då att hon bajsat i köket. Tydligen bajsade hon inte nog mkt då vi var ute... Som sagt, glamoröst liv jag har! Är iaf vaken nu och kan börja plugga!
 
Nu sitter Rasmus på balkongen och skiter i min blomkruka. Haha, ska jag skratta eller gråta? Tror jag skrattar! Haha!
Kaffe nu sedan sätter vi igång med cirkulationssjukdomar!
 
0 Kommentarer till "Onsdag morgon"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!