22 år!

Igår fyllde jag hela 22 år! Vart tar tiden vägen?!?!?!
Fick en massa fint!
  • Smycken av Julia
  • Massa krämer från body shop av Tomas
  • Scrapbook och ett pysselhjärta av Linnéa
  • En bakmaskin med en extradel (Köttkvarn) av mamma och pappa
  • Mysig filt av Mika och Duberg
  • Presentkort på H&M av farmor
  • 2 navelpiercingar och 1 tungpiercing av Tomas mamma & pappa
Ja, helt enkelt en massa fint! Har använt bakmaskinen idag med Julia då vi gjorde cupcakes!
 
Hade födelsedagsfest i lördags och den var mysig! Inte som mina brukar vara, men mysig!
Näs hade med sig Helium på festen! Massa ballonger och en massa skratt blev de!
 
Imorgon kommer Annika hit, sen ska jag hinna plugga med Johanna och träffa Birgitta också!
På onsdag ska jag fika med Kicki och emellan allt dehär hinna med plugg till tentan som är den 1/3!! Börjar närma sig! Alla hjärtans dag på torsdag också! Fast jag och Tomas ska fira de lite smått på fredag istället för han kommer nog hem sent på torsdag!
0 Kommentarer till "22 år!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!