3 februari

Har hjälpt Annika att flytta hela helgen! De har flyttat in i en trea så att lilla Linnea ska få ett eget rum! Sen så ska Annika ha en till liten bebis så jag blir gudmor igen! Så himla mysigt!
Sedan de nya året började har jag bara pluggat och jobbat en massa! Den 1 mars är de tentadags. SKA SÄTTA DEN!
Idag ska jag plugga en massa och sedan STORSTÄDA lägenheten! Blev sugen då jag gjorde de hos Annika!
Ska städa ur garderoben och verkligen rensa bort kläder jag inte använder och skänka bort de till röda korset! Linnéa kanske vill ha lite också!
Hmm... Vad mer? Jag fyller snart år! 22... Gud alltså. Jag som haft åldersnoja sedan typ 18 års ålder. Detta blir inte lätt! Den 9 februari firar vi in min födelsedag med min årliga födelsedagsfest! Wiiie!
Nu ska jag dricka kaffe och plugga!
Alla är ute och reser också.. Erika åker till Thailand idag!! Julia var nyss i Teneriffa och Helen ÄR i Thailand just nu. Och här sitter jag och är duktig och pluggar... Känns surt att vara duktig ibland! vill med åka!
0 Kommentarer till "3 februari"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!