4 februari

Då jag vaknade imorse åkte jag till Krokom med min tidrapport som jag glömt lämna in! Hoppas inte de ska bli några problem för jag behöver pengarna.
Sen satte jag mig här vid datorn med en kopp kaffe. 
Har så himla ont i kroppen idag efter att jag och Tomas åkte 5 km på skidorna igår. Jättehärligt var de iaf men idag får man betala, haha. 
Den här veckan ska jag bara plugga plugga plugga! Kanske också klämma in lite jobb. Ska ha min födelsedagsfest på lördag så vill jag ha kul måste jag bli klar med lite plugg. Mindre än en månad kvar till den stora tentan. 
Sedan ska jag också försöka städa lite innan de kommer folk. Familjen ska komma på söndagen efter festen så ska inte dricka allt för mycket (De brukar låta så.. ) och sen ha en tårta redo! Är pepp!!
Har haft min årliga födelsedagsfest sedan jag var 17 år! Den festen har jag dock aldrig lyckats klå... Men de är många år kvar för de! Tänkte ställa in den iår för var inte så pepp, men har blivit de nu och de är ju en sån fin tradition!
 
Bild från förra födelsedagsfesten då jag fyllde 21! Vi var 33 pers i min tvåa då! Den här festen kommer dock inte bli lika stor! 
0 Kommentarer till "4 februari"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!