Äntligen nöjd!

Idag vaknade jag upp och mådde mycket bättre! Inte lika sjuk längre.
Åt en macka och sedan skjutsade Tomas mig in till stan! Jag skulle ju nämligen färga håret!
Gud vilken bra frisör jag hade! Har aldrig haft bättre och ska dit varje gång hos henne!
Lina tror jag hon hette. Hon sa att jag skulle ha varma färger för att jag hade blåa ögon och ljus hy. Så det blev en ganska mörk röd/brun färg men ändå varm. Sedan fixade hon min frisyr så nu är jag jätte fin i håret! Första gången jag går från frisören och faktiskt är riktigt nöjd! Måste klippa luggen snart iaf! Men tror inte jag vågar göra det själv!
Vet någon ifall det är jätte svårt?
Har nyss ätit korvstroganoff och ska nog snart börja ta itu med garderob och kläder! Sedan har jag ju en Ben & Jerrys half baked glass som jag köpte igår i Flogsta kvar i frysen! Mums!
Imorgon är det första "skoldagen" ska bli spännande! Är lite nervös faktiskt! Hoppas man hittar dit bara!!
Trivs jätte bra här nere iaf!
0 Kommentarer till "Äntligen nöjd!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!