Fredagen den 16 december

Började dagen med planering av rapporten som ska vara inne den 5 januari med min rapportpartner Kicki!
Sedan åkte jag till Krokom och snyltade lite mat på mamma och pappa och skulle sen bege mig till Annika men hon var icke hemma! Hörde Bosse, men inge mer! Haha!
Så hoppas hon ringer mig snart så vi kan leka!!!

Ska skjutsa Linnéa till ridningen klockan fyra, usch kallt att sitta där och glo! Men tänkte läsa igenom mina tre vetenskapliga artiklar då! De är på engelska så måste nog läsa ett antal gånger för att ens fatta lite!
För imorgon har inte jag helg inte! Ska till Kicki vid 9/10 och sätta igång med rapporten! Blir nog där hela dagen för att sedan festa på kvällen! Gud vad de ska bli skönt att konsumera lite alkohol! HAHA!

Bara 8 dagar kvar till jul!! Måste handla de sista julklapparna i veckan!

Titta lite resor och sen fördriva tiden med lite sims kanske?

HAHA! Nu ringde hon! Ska dit om en kvart!

0 Kommentarer till "Fredagen den 16 december"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!