Pant!

Min rygg gör så ont! Har haft ont länge, blää! Sträckte mig idag då jag slog in julklappar och skulle böja mig ner. Är verkligen en liten tant!
Jag och Tomas räknade nyss ut att vi kommer kunna åka utomlands bara de finns resor kvar den 23 då vi får pengar!! JIPPIE!!! Fick värsta mysfeelingen!!
Ska färga mammas hår imorgon så ska dra till Ica maxi och köpa färg och medan jag är där ska jag och Tomas PANTA! De måste göras. Har städat jätte fint men de luktar öl! Så de ska bort. Sedan lite disk och soper ska fixas sedan är vi good to goo! MYS!!
Ska ta lite bilder från när katterna ska vara i snön för första gången! Mysigt! Och deras första jul med någon. Dom kommer leka med alla julklappar och presentsnören. Måste försöka hålla dem borta så att de inte dör av snörena (Yes, katter får inte äta upp de för de kan linda sig runt tarmarna och då döör de). Haha, lillmorsan!
Har haft mensvärk hela dagen och finnarna har ploppat upp. Hoppas jag får mens IMORGON eller inatt så de inte kommer då jag är utomlands! Vore trist!
0 Kommentarer till "Pant!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!