Torsdagen den 15 december 2011

Vart hemma från skolan idag!
Ska på julbord sen ikväll!
Skulle egentligen iväg och träna men gör de imorgon istället! Vill fixa mig fin till ikväll och planera lite rapport istället!
Jag och Kicki har börjat satt igång med rapporten, vi vill bli klar innan nästa torsdag. Men 1 vecka blir lite tajt! Hon vill åka hem över jul och jag vill utomlands! Så de får helt enkelt gå!
Livet flyter på, mkt plugg och lite fritid!
På lördag ska jag ut och festa och på söndag blir det julgodis bak med mamma! På måndag ska jag även handla de sista julklapparna! Vet precis vad jag vill ha så de ska gå fort!
Vad mysigt med jul! Snart är de Tomas och min 4 års dag också! Tiden går verkligen fort!!!!
Sitter och pratar med min bästa vän! Hon är underbart stark och de finns verkligen ingen som hon!
<3

0 Kommentarer till "Torsdagen den 15 december 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!