Blixtar och dunder

Idag har det åskat, blixtrat och regnat heeela dagen lång! Så min cykeltur till affären blev inte av. Skulle ha cyklat vid nio tiden då det var fint! Men fastnade vid 90210. Även fast serien har spårat ut så måste jag ju se vad som händer!
Så har hunnit packat lite idag och städat upp!
Imorgon blir det staden med Julia klockan 14.00 för att inhandla present till pappa som fyller år på söndag! Sedan lär vi väl sätta oss och fika eller något!
Blekinge 09, Länge sedan jag var där nu!

Känns konstigt att inte ha någon skola. Sitter hela tiden och tänker: Måste göra dehär och dehärt. Men jag har ju ingenting att göra! Känns som att man inte bara kan sitta och chilla utan måste planera och förbereda. As jobbigt! Slappna av förfasen!
Såg nyss filmen Kommissarie Späck iaf, haha! Kuuul! Parodier in my heart! Tihi.
Ska nog ta mig en kopp te nu. Fick as ont i magen efter korvstroganoffen och couscousen. Undrar om Tomas lagt något i den för att få mig att må dåligt? Haha! Men lite te kanske gör susen!
Inspirationen flödar och jag känner mig på G!

/ Ida
0 Kommentarer till "Blixtar och dunder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!