Come and save me

Är så uttråkaaad!
Skulle gå på frösözoo i helgen men de blev inte av.
Så då ville jag att Tomas och jag skulle göra något kul och inte bara sitta i Lit! De blev inte av.
Så nu sitter jag här och har suuuuper tråkigt.
Vill åka in till stan, äta på restaurang eller bowla eller gå på bio eller bara göra något!
Pallar inte sitta mer här. Har suttit här i en hel vecka nu! Jag dööööör ju.
Skönt med jobb hela dagen imorgon.
Tomas åker nog till Sveg i 2 dagar på jobb. Så då får man sitta här själv... Och inte nog med de. Kan inte hitta på något för har skumma arbetstimmar den här veckan. De sööög!
Längtar till nästa helg. Då de blir midsommarfirande med tjejerna och en massa dricka!
0 Kommentarer till "Come and save me"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!