Första sommaren

Skulle gå upp klockan nio imorse så att jag kunde somna ikväll då jag ska upp sex imorgon! Men kom jag upp?! Nääää. Gick upp halv elva istället.
Såg Gangs of New york igår så de blev ju lite sent. Stackars Tomas som gick upp halv sju.
Ska snart börja jobba! Eller ja, följa med och kolla antar jag att det mesta är och hjälpa till lite! Jobbar ju sent, 13 - 21. Ska äta en rejäl lunch! Man vet ju aldrig då man får lunchrast!
Den här sommaren är första sommaren jag och Tomas bor tillsammans sedan vi blev ihop! Han har alltid åkt till Sveg för sommarjobb och jag hem till Krokom! Så tummen upp på de!
Ser ut att vara ganska fint väder ute! Man kanske får uppleva de lite om man har tid att gå ut lite med gamlingarna idag :)
0 Kommentarer till "Första sommaren"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!