Ny morgon, nya möjligheter

Katterna är ute på tomten med Tomas som fixar hjullagret på sin bil. Jag har nyss satt på en tvätt och ska snart äta Frukost, om äggen vill bli klar någon gång!
Idag ska jag bara packa och fixa hela dagen! Det är ju bara 13 dagar kvar till flytten. Och oj vad jag längtar! Man kan umgås mycket lättare med vännerna och bara mysa på min balkong och i mitt badkar. Klädkammaren ska jag fixa så fiiiin! Ahh vad jag längtar! Fast de roliga kommer ju då man ska på Ikea i augusti! Blir mycket bilder sen kan jag lova!
Blev förresten väckt av en gräsklippare idag! Dagens störmoment! Hur kan man klippa gräset klockan nio på morgonen en lördag?! Då man inte ens får tvätta den tiden för att de är helg!! Jag blir galen. Så jag vaknade såklart och började min dag. Fast ja, Rasmus hade redan väckt mig ett antal gånger med sitt busande och skrikande...
Börjar jobba på måndag. Längtar efter det också faktiskt. Komma iväg och göra något. Sitta fast här i Lit är verkligen inte roligt. Tjäna en massa pengar så jag kan shoppa upp dom i höst! Och en utomlandsresa ska jag nog hinna med!
Nu börjar äggen koka!
0 Kommentarer till "Ny morgon, nya möjligheter"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!