Sallad i massor!

Om typ 10 minuter kommer Julia och hämtar upp mig! Vi ska till stan en liten stund :) Fika och köpa present till pappa som fyller år på söndag! :D Så tänkte käka en sallad på stan istället för att käka frukost/lunch här hemma! Mycket bra idé, salladerna är så goooda!

Plocksalladen på Ica är bäst! Men tror det blir Törners idag!

Jag ska åka hem med Tomas sen och då ska jag hinna sätta på en till tvätt och packa lite mer. Packade ju alla köksgrejer som vi inte behöver den här måndaden igår. Så tänkte börja montera ner bokhyllan och skrivbordet idag!
Imorgon ska jag ju leka med Josse! Och efter det är det mer tvätt!
Måste tvätta upp gardiner, kuddar osv. innan jag flyttar! Så att allt är fräscht!
/ Ida
0 Kommentarer till "Sallad i massor!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!