Sommarlov 1 vecka!

Jaha, klockan är 08.35 och jag är uppe! Precis som igår. Kan inte somna om. Tror det är för att det är så ljust i vårat rum! Det ser ut att bli någorlunda fint idag så kanske en cykeltur till affären blir av idag!
Ringde och pratade med Laila om mitt schema idag! Börjar på måndag (13 juni) med introduktion och fortsätter lite då och då i typ 2 veckor. Och börjar jobba den 27 juni. Ska nog täcka två semestrar så det blir mycket jobb och mycket pengar!! :D
Men segt att vara ledig den här veckan! Vad ska jag göra? På torsdag blire ju lite häng med Josse. Kan ju hänga med Erika och Helen som kanske inte heller har så mycket för sig :D ? Grilla om de är fint?
Idag ska jag tvätta och städa! Försöka packa också. Men är så dålig på att organisera i packningen så då jag lagt ner allt måste Tomas ändå plocka upp det för att lägga det riktigt så att mer får plats! Haha! Så kanske bättre om jag städar, rensar ut och packar allt som ska vara i tidningspapper i tidningspapper! ;)
Man kanske ska ta och se lite Greys anatomy och sen äta frukost? Idag då jag är såååååå ledig så ska jag äta gröt! Köpte lingonsylt igår så grahamsgröt blire, mumma! Jätte bra start på dagen! Då orkar jag nog cykla 1 mil sen också! Skönt. Om det blir super fint ska jag ut och sola med min nya sololja som jag knappt hunnt testa!
Hittade en massa gamla bilder på mig då jag var inne på bilddagboken och bara kikade en kväll (Eller som nu heter dayviews!) och ja... Hade en riktigt ego period sommaren 2007! Haha! Så här kommer två iaf!
/ Ida
0 Kommentarer till "Sommarlov 1 vecka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!