Veckan

Länge sedan jag uppdaterade nu! Har varit i Krokom och hängt lite och då blir det lätt lite uppdatering!
Farmor kom i måndags! (Därför jag var i Krokom och hälsa på redan då :) )
Var på parmiddag hos Annika & Robin i tisdags.
I onsdags tog Julia studenten, jag kände mig gammal! 1 år sedan, tiden går fort!
På torsdagen & fredagen pluggade jag inför provet i läkemedelsberäkning & farmakologi som var igår! På kvällen vart det party med mina tjejer!
Kvällen började bra men slutade inte lika lyckat! Aja! Som man alltid säger: vi skulle stannat kvar på förfesten och fortsatt där hela natten!
Åkte hem från Krokom idag efter en till slapp dag. Har sommarlov! Lite svårt att fatta. Tänker fortfarande att jag MÅSTE plugga något. Men nej nej!
Har inte fått mitt jobbschema så ska ringa imorgon och fråga vad som händer nu under sommaren! Hoppas på mkt jobb och mkt pengar!
Imorgon ska jag tvätta och börja packa! Om Fille, Erika och Therese har tid blir det lite mys i stan också! :D
Man kanske ska göra något vettigt? Är inte ett dugg trött och Tomas är i stan hos Kuru (Som vi mötte igår).
Har ont i handen. Dumma doktor som inte kan hjälpa mig. Den är super svullen nu. Blä.
/ Ida
0 Kommentarer till "Veckan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!