Första praktikdagen!

Om 40 minuter ska jag åka till Hammerdal för första dagen på praktiken! Känns verkligen jätte jobbigt att jag måste åka bil en timme tidigare innan jag börjar! Blää! Och dyrt kommer de bli.... Tänk då jag börjar 06.45 på onsdag. Kommer behöva gå upp 05.00 och åka 05.45 senast! Huvva. Denna praktik kommer kanske göra mig morgonpigg? Man kan ju hoppas iaf!
Jag och Tomas har myst i sängen hela morgonen från de att hans klocka ringde 06.00! Sängen är så varm och gosig så ville verkligen inte stiga upp!
Klippte lugg igår förresten! Insåg att jag ville ha de då jag såg en som var as snygg i de på dollarstore! Haha! Så tog saxen och klippte! De kanske inte är super rakt men jag tycker de ser rakt ut! Haha! Har ju aldrig klippt hår förut! (Om man inte räknar då jag lekte "frisör" på dagis, tihi!).
Färgade också min fula utväxt så nu ser mitt hår fräscht ut igen!
Rasmus ligger och myser brevid mig. Sitter fortfarande i sängen.... Ska nog gå upp och börja göra mig iordning! Man vill ju göra ett bra första intryck! Sen försöka få i min nervösa mage lite frukost! Vet inte varför jag är nervös men jag är de iaf. Jobbigt! Blir säkert bra! Skriver mer sen!
0 Kommentarer till "Första praktikdagen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!