Fin helg!

Nu var de ett tag sedan! Men bodde i Krokom hela förra veckan och då blir det lite skrivande!
Igår var det så härligt väder (Precis som idag) så jag tog med mig Tomas till Krokom och åkte ut på isen vid böleviken med skotrarna och satt och grillade med familjen! Hur underbart som helst!
Julia solar på för fullt!
Mamma åkte skidor till sjön!
Pappa och Nöta!
Tomas testar pappas nya skoter!
Julia ville också testa!
Underbar dag helt enkelt! På kvällen så tog Julia och jag på oss klackarna och drog ut!
Kvällen slutade tidigt men jätte mysigt att gå ut och träffa lite folk efter att varit istängd så länge med böckerna!
Idag blir det städning!!! Håller på att tvätta just nu, Tomas är på innebandy och kommer snart hem och hjälper till! Sen tänkte jag att vi skulle ut och gå i det underbara vädret!
Livet leker lite just nu!
0 Kommentarer till "Fin helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!