Kostschema

Nu har jag läst min tidning och har fått ett jätte bra råd! Man ska skriva upp allt man äter och göra som en "liten dagbok" för att se vad man äter på en hel vecka och sedan kanske man måste ändra på vissa saker. Tex att man äter dåligt med frukost (Som jag) och för mkt på kvällen!
Så därför har jag gjort ett minischema som inte syns så bra här men de står inte exakt vad jag ska äta men på ett ungefär vad jag ska följa. Te/macka/gröt/fil till frukost. Får välja fritt där! Sedan lunch (Men bara om jag är i skolan för annars blir frukost/lunch = Brunch). Mellanmålet blir te och varje dag ska jag äta MINST en frukt och sedan har vi middag och efter det är det te och ifall jag är hungrig lite kvällsfika med mackor eller fil!
Så det är på ett ungefär som jag äter nu bara det att jag vill minska småätandet och kvällsätandet! Så hoppas detta ska hjälpa mig!
Kommer inte skriva här vad jag äter men skriver i en liten bok här hemma som jag kanske redovisar i slutet av veckan!
0 Kommentarer till "Kostschema"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!