November är snart slut

HAHA! Mina 3 trogna läsare vill att jag ska fortsätta så gör väl de! Men kan inte lova att de blir allt för mkt inlägg! Tihi!
Julia fyllde år i måndags! 20!!! Vart tar tiden vägen?
Så imorgon ska vi ta hennes sytemoskuld!
Håller på att plugga förfullt idag! Har varit lite "ledig" så har skitdåligt samvete över de. Men just den dagen då jag tänkte kämpa så har jag fått världens huvudvärk som inte släpper, mensvärk och en väldigt snorig näsa... Äh, kämpar på ändå. Hoppas jag blir frisk tills imorgon!
För då kommer de en MASSA folk! Buster och han kompis, Duberg, Mika, Victor, Putte, David, Näs och kanske någon fler? Kommer komma hit imorgon! Vi ska spela tv-spel och sen blir de nog att gå ut och se nya cuprum! Lär ju vara världens kö men med lite groggar i magen så är de nog inga problem att så där, tihi!
Ska bli så himla kul!
Och sen ska ni får höra, jag ska köra tvådagars! Känner mig egentligen för gammal i själen för de.... Men äh, ska palla de ja. Tar de kanske lite lugnare imorgon (Alltid då jag säger så brukar de spåra istället) och kör hårt på lördag då den RIKTIGA festen är då de kommer över 20 personer. Ska bli superroligt!!!

Nu ska jag fortsätta läsa om gynekologi. Mens, äggstockar och allt de där som vi tjejer bara ÄÄÄÄLLLSSSSKKKAAAAR... Har mens nu så känner mig bara helt tjockis och äcklig. Inte bra då man vill vara snygg till helgen!

Sen ska jag på hundkurs ikväll, wiiiie! Näst sista gången. Imorgon ska Maja till mamma och pappa och vara där hela helgen. Eftersom de blir så mycket folk här så vill jag inte stressa henne.

Sen en till nyhet. Ska fira jul i sthlm! Ska bli så kul! Jag och Julia tar egen bil med Maja och ska sova hos Cecilie. Vi åker den 21 och stannar nog enda till den 27. Längtar verkligen!!!
0 Kommentarer till "November är snart slut"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!