Bakåt istället för framåt..

Tentan gick inte alls bra. Har nyss mejlat min lärare om att få träffa henne och diskutera vad jag ska plugga på. Tydligen kan hon se vad jag varit dålig respektive bra på i sin dator så ska få lite tips! Allt känns lite surt just nu då jag tycker att livet bara går bakåt och inte framåt... Vill bli klar med studierna, börja jobba, får ett hus, barn och allt de som hör till! I mitt huvud är jag som redan där så alla bakslag känns bara dryga! Aja!
Ikväll blir det melodifestivalen efter att vi har tvättat och städat hela dagen!
Sålde av Tomas trummor och fick 3000! Wiie! Så de gick direkt till "ny-bil-kassan".
I veckan ska jag jobba och plugga! Inge plugg i helgen då jag behöver en paus. Men på måndag kör jag igen! Sen på fredagen drar jag och Tomas till Sthlm för Tomas ska på konsert på söndagen! Blir roligt att komma bort en sväng!
Igår var jag hos Annika och fick träffa Bella som jag inte sett på ca 2 år!! Underbart var de! Jag, Erika, Annika & Bella satt bara och snacka massa skit, supermysigt!
 
0 Kommentarer till "Bakåt istället för framåt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!