April, redan!?

Länge sedan jag skrev nu! Men de känns som att de händer inget roligt i mitt liv ändå just nu! Haha! Jag pluggar och pluggar. Har praktisk examination om 1 vecka och muntliga om 2 veckor. NERVÖST! Men ska sätta dehär nu!!!! Gjorde den skriftliga för en vecka sedan, de kändes bra så hoppas de gick bra också!
Idag kommer Tomas hem! Längtar efter han supermycket just idag känner jag! Vill bara kramas, mysa ner mig i soffan med en stor godisskål och en bra film! Måste dock plugga i helgen men lite sånt hinner jag allt med! Imorgon ska jag till skolan för metodövning och sätta en pvk! Och hålla på med dropp! Roligt roligt! Har hänt mycket i livet nu och de känns kaos. Men de kommer fixa sig tillslut!
0 Kommentarer till "April, redan!?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!