2 dagar kvar...

Vaknade kl 09.00 imorse! Har vaknat tidigt hela veckan, mellan 8 -9. Vet inte vad de är med mig.. Stress säkert!
Sitter nu och pluggar. Förhör mig själv på alla sjukdomarna! Patofysiologi, symtom, diagnos och behandling - medicinskt & omvårdnads, ALLT ska sitta idag! På fredag är de dags. Tycker att de känns som att jag kan typ allt när jag sitter här och förhör mig. Får inte mycket fel. Men vågar inte hoppas att de kommer gå bra eller att de känns bra. Tycker jag har pluggat på ALLT man ska men skulle inte bli förvånad om den här f*ttskolan bestämmer sig för att göra en tenta om massa andra saker som hör till den muntliga delen som kommer i april!
Nu ska jag dricka mitt te och fortsätta! Känns som att livet just nu består av: Gå upp, äta, plugga, sova. Så himla tråkigt! Men snart är tentan över! Önska mig lycka till!
0 Kommentarer till "2 dagar kvar..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!